Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Είναι λέει παιδιά του...

Ου γαρ έρχεται μόνο του, αλλά κι αυτός ο Παπαδόγγονας!!!
Κόντεψε να μην βρει καρέκλα να καθήσει ο Σαμαράς, μου λέει ο κατάσκοπός μου.
Κατσικόθηκε λέει εκεί στην καρέκλα του προέδρου στο 8ο συνέδριο της ΝΔ, ένας γεροντάκος εν ονόματι "Παπαδόγγονας" -δεν τον ήξερε ο δόλιος να μου πει στα σίγουρα- και δεν έφευγε με τίποτα.
Κάθιδροι οι αστυνομικοί της ασφάλειας του συνεδρίου τον παρακαλούσαν, "σας παρακαλώ κύριε καθήστε όπου αλλού βρείτε, η καρέκλα αυτή είναι του προέδρου". Τίποτα ο γεροντάκος. "Όλοι αυτοί είναι παιδιά μου" έλεγε ο υπερόπτης γεροντάκος -μήπως εγγόνια του;-. Μα καλά κύριε, ο Αχιλλέας Καραμανλής που κάθεται στην άκρη τί είναι; τον ρώτησε ο αστυνομικός. Ευτυχώς την τελευταία στιγμή, πείστηκε ο γεροντάκος και παραχώρησε την καταληφθήσα καρέκλα και βρήκε θέση να καθήσει και ο πρόεδρος.
Ξέρεις τί είναι αυτός; μου είπε κάποιος, κάναμε βουντού για να τον πετάξουμε από τη λίστα, είναι του βασιλικού Ναυτικού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου