Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Συγκινητικό...!!!

Η απάντηση της Φ.Αραμπατζή, στα δημοσιεύματα για το «φιλέτο» του Προμαχώνα


«Αξιότιμοι Κύριοι,

Λυπάμαι πολύ που είμαι αναγκασμένη να απαντήσω  σε μια υπόθεση που έχει δει  το φως της δημοσιότητας, ανακινούμενη προφανώς από πρόσωπα που επιχειρούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις σε βάρος μου.
Πράγματι συμμετείχα, ως μέλος ένωσης φυσικών προσώπων  στον ....


ανοικτό πλειοδοτικό  διαγωνισμό για την εκμίσθωση του αναψυκτηρίου στον πρώην συνοριακό σταθμό  Προμαχώνα καταθέτοντας, όπως εκ των υστέρων πληροφορήθηκα, πολύ  υψηλότερη προσφορά από τον αμέσως επόμενο μειοδότη.

Πλειοδότης στον διαγωνισμό αναδείχθηκε η ένωση φυσικών προσώπων στην οποία συμμετείχα, με αδιάβλητες διαδικασίες, από την ορισθείσα από την Ε.Τ.Α., Επιτροπή.

Παρ’ όλα αυτά είχαμε αποφασίσει  τελικώς να μην προχωρήσουμε στο  έργο επειδή μια ενδελεχέστερη μελέτη του φακέλου και των συνθηκών της αγοράς, μας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι η επένδυση ήταν ασύμφορη.

Πρέπει δε να σας ενημερώσω ότι ο σύζυγός μου και Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, δεν γνώριζε καν την απόφασή μου να συμμετάσχω σ΄ αυτόν τον διαγωνισμό.

Είμαι στη διάθεση σας για κάθε πρόσθετη διευκρίνιση και υποθέτω ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου, ότι δικαιούμαι να περιφρουρήσω τη βιωσιμότητα της επιχείρησής μου, αν για τον σκοπό αυτό δεν χρησιμοποιώ αθέμιτα μέσα ή αδιαφανείς διαδικασίες, κανόνα τον οποίο μέχρι σήμερα δεν έχω παραβεί ποτέ μου.


Μετά τιμής,

Φωτεινή Αραμπατζη



Να το πεις και στο μπαμπά να τους κάνει ντά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου