Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Λέγε ότι θες λέγε (Β. Καρράς).

Φίλοι μου, επειδή είδα ότι κάποιοι στεναχωρήθηκαν από τις τελευταίες αναρτήσεις, θέλω να εξηγήσω ότι σαφώς και έχω μια τοποθέτηση επί των υποψηφίων που έχω να επιλέξω στις 7 Νοέμβρη. Αυτή την τοποθέτηση μπορεί να την κάνω και εμφανέστατη από τα γραφόμενά μου.
Εκείνο πάντως που θέλω να ξέρετε είναι ότι σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να χρησιμοποιήσω ψεύδη και πολύ περισσότερο να προκαλέσω κόντρες μεταξύ μας, άλλωστε τα γνωστά μας "μουχαμπέτια", και με τον τρόπο που ξέρουμε, θα ήθελα να λέμε εδώ μέσα. Αυτά που γράφω είναι πράγματα που είδα, άκουσα ή μου μεταφέρθηκαν και καλώς ή κακώς αυτά που σας στενοχώρησαν επιβεβαιώθηκαν κιόλας. Και αν οι 105 υποψήφιοι που συντάχθηκαν με τον κ. Βλαδίκα είναι πράγματι ένας αξιόλογος αριθμός -αν όντως δεν ξέρετε- ρωτήστε να σας πουν, αν μέχρι λίγο πριν τις αναρτήσεις που διαβάσατε, υπήρχαν στη λίστα και άλλοι ή όχι και πώς και γιατί έφυγαν, αν έφυγαν. Τώρα όσον αφορά τα αποτελέσματα, ο χρόνος θα δείξει και οπωσδήποτε κάποιοι θα φύγουν πρώτοι από τις αναμετρήσεις. Δεν χρειάζονται τα οπαδικά αντίποινα και οι καζούρες που είδα σε σχόλια.
Τέλος δεν θα σας πω αν είμαι αυτός που φαντάζεστε ή όχι γιατί δείξατε να μην περιμένετε απάντηση απλά θα σας πω ότι είστε ιδιαίτερα απρόσεκτοι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου